fredag 15 april 2011

Träning = Välmående


























Jag vill börja detta inlägget med att säga hur j_vla imponerad jag är utav Tess, du förtjänar en nätt lite fylla och god mat idag...:)


Jag och Tess körde ett för mig tufft pass i gymmet idag, där jag vid vissa övningar skrek mer än vad en kvinna gör som ska föda barn. Min enda tanke var, hur orkar hon denna tuffa träning flera gånger i veckan?

Jag har ju ändå varit med när hon tränat för KF och vet hur tuff han kan vara. Det krävs verkligen ren o kär vilja för att klara det mesta utmaningar.


När Tess skrek åt mig, -längre ner. Kände jag bara för att nita henne. Jag tänkte, va i det jag säger att det inte går är det hon inte förstår? Sen slog mig tanken, så här har hon det flera gånger i veckan....

Du är grym Tess, och jag är lycklig att få ta del av din kunskap och det KF har lärt dig. Min kropp har varit mör och go hela långa dan...:)


Måndag har jag en lite go överraskning till Tess om allt går som det ska och om hon inte jobbar. Så häng kvar, för detta kan bli spännande..;)


Ha en underbar fredagskväll och ät och drick med motta, det finns en morgondag också och då hoppas jag att vi syns på challenge passet ute i Rollsbo 11:30


Kram Becca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar