torsdag 7 april 2011

Äntligen Cardio

Dagens pass började på sämsta vis. Jag stod och vänta på T. En halvtimma gick, tänkte att nu har T börjat skolka, planerade redan vilken gristräning hon skulle få nästa gång vi ses. Plötsligt ringer hon och frågar vad jag håller hus. Nog fan är det jag som snurrat ihop det och trodde vi skulle vara på rollsbo medans vi faktiskt hade bestämt att vi skulle vara i centrum. Tji fick jag. Dagens träning låg tyngdpunkten på cardio. T kommer få vänja sig vid detta då det kommer bli henne vardag framöver. Vi ska jobba med mycket pulshöjande träning. Ser fram emot när t kan löpa på riktigt. Idagsläget kör vi crosstrainern tills vi stärkt upp kroppen ordentligt. Hon kämpar på riktigt bra trots lågt intag och hon dessutom hade haft ett corepass innan.
Nu ska faktiskt jag åka på semester under heglen till sälen så då får T kämpa hemma. Ser ni henne ute i spåret så heja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar