fredag 25 mars 2011

Nu hoppas vi på friskhet


Hörde att T kände sig bättre idag. Vi får hoppas att hon kan komma igång och träna snart.
Hon berättade även att hon även kände sig en aning yr, vilket inte är något ovanligt när man lagt om kaloriintaget så kraftigt som T har gjort. För att dämpa yrheten kan man ta sig en frukt för att få upp blocksockret vilket brukar hjälpa ganska bra. Yrheten kommer släppa inom det närmsta. Det ska även sägas att det är väldigt viktigt att faktiskt få i sig de kalorierna som planerat.
Vill också passa på att göra reklam för mitt challange-pass i morgon lördag kl 11.30 på rollsbo.
Kommer köra många utav övningarna som jag och T kommer köra. Så häng på så ska jag köra skiten ur er.

Ha en trevlig men nyttig kväll

KF

1 kommentar:

  1. Skulle gärna komma men jag måste vakta katten ;)
    Nöjer mig med gymintro i morgon.

    SvaraRadera