tisdag 22 mars 2011

90 dagars hårt slit


Här skriver Theres på avtalet som gäller i 90 dagar


Då var det dags att sjösätta projekt 90 dagar. Tanken är att denna blogg ska inspirera folk att komma igång med träningen. Vi har valt ett namn som kan låta ganska så kontroversiellt, det är tanken. Men vad är då en perfekt kropp? finns den? Efter att varit med och vunnit biggest loser Sverige 2010 så är min åsikt klar. Den perfekta kroppen är den man mår bra i, trivs med och kan användas till det som den är tänkt för "Ett aktivt liv". Jag kommer ha ansvar för Theres helhet, vilket innebär kost och träning. Theres kommer få slita hårt. Hon kommer ligga på minst 6 pass i veckan, Varav minst 2 är ledda av mig som PT, utöver det ska hon dessutom göra ett antal rena egna konditionspass. Mer info om mål och liknande kommer under morgondagen.
Är man intresserad att få hjälp med träning/livsstilsförändring/coachning så tveka inte att höra av er på info@kfjonsson.se

Nu kör vi.

KF

3 kommentarer:

  1. Shit vad kul! Detta måste jag ju följa. Heja dig Therese!

    Kram
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Taaaack:) Heja på Jennie- det lär behövas:)
    kramkram

    SvaraRadera
  3. Kul att höra. Detta ska bli riktigt intressant att följa. Lägg gärna till bloggen på halsoartiklar.se/bloggar/ så att fler får höra talas om den. Jag är säker på att där finns ett stort intresse.

    SvaraRadera